انقد دلم براتون تنگیده بووووووووود که نگوووووو
چه خبرا؟؟؟
دیگه از این ماه نگم دیگه خیلی بد بود خیلیاااا هر چی گل و بلبل بود سره راه ما سبز شد خلاصه....!!!
بگذریم
خواستم یکسری چیزای دیگه بگم بعد از حضرت فاطمه یک خطبه ای دیدم که واقعا خوشم اومد گفتم بهترین فرصته که شمام اونو بخونید
حضـرت زهـرا(س) در آن سخنزانـى معروفـش در مسجـد فـرمـود:
خـداونـد ایمـان را بـراى تطهیـر شمـا از شـرك قـرار داد،
و نماز را براى پاك شدن شما از تكبر،
و زكـات را بـراى پـاك كـردن جـان و افزونـى رزقتان،
و روزه را براى تثبیت اخلاص،
و حج را براى قوت بخشیدن دین ،
و عدل را براى پیراستن دلها،
و اطاعت ما را براى نظم یافتن ملت،
و امـامت مـا را بـراى در امـان مـانـدن از تفرقه،
و جهاد را براى عزت اسلام،
و صبر را براى كمك در استحقاق مزد،
و امـر به معروف را بـراى مصلحت و منـافع همگـانـى ،
و نیكـى كـردن به پـدر و مـادر را سپـر نگهدارى از خشـم ،
و صله ارحام را وسیله ازدیاد نفرات،
و قصاص را وسیله حفظ خون ها،
و وفـاى به نذر را بـراى در معرض مغفـرت قـرار گـرفتـن ،
و به انـدازه دادن تـرازو و پیمـانه را بـراى تغییـر خـوى كـم فـروشـى،
و نهى از شـرابخـوارى را بـراى پـاكیزگـى از پلیـدى ،
و دورى از تهمت را بـراى محفـوظ مـاندن از لعنت،
و تـرك سـرقت را بـراى الزام به پـاكـدامنى ،
و شـرك را حـرام كـرد بـراى اخلاص به پـروردگـارى او ،
بنابـرایـن ، از خـدا آن گـونه كه شایسته است بتـرسید و نمیرید، مگر آن كه مسلمان باشید،
و خـدارا در آنچه به آن امر كرده و آنچه از آن بازتان داشته است اطاعت كنید،
زیرا كه "از بندگانـش ، فقط آگاهان، از خـدا مـى ترسند."( سـوره فاطر آیه28 ) (احتجاج طبرسى ، ص 99، چاپ سعید.)
من خیلی دوس داشتم.....!!!!
خوب دیگه دوستای گلم بهترین لحظه هارو براتون آرزو میکنم.....!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط یه چیز البته قابله توجه بعضی از دوستان البته اگر هنوز هستن (((((من دیگه اصلا چیزی نمی گم مثلا مصداقه من میدونی چیه...؟
مثه یه زمینه خشک میمونه که به ابره میگه ببار ابر میگه باشه چون نمی خوام سایه من تورو اذیت کنه میرم.........))))
امیدوارم تونسته باشم منظورمو به کسی که میخوام رسونده باشم....!!!
حرف آخر: اى فاطمه هر كه بر تـو صلـوات فرستـد، خداوند او را بیـامـرزد و به مـن ، در هـر جـاى بهشت بـاشـم ملحق گـردانـد. ( بهجه ، ج 1، ص 287 )
رسول خدا
سلام سلام دوستاي گلم خوشومدين اينجا وبلاگ من از همه چيم توش مي گم هر کسی باهر نظریه خوشومده