سلام دوستای گلم خوبید انشالاه همتون؟؟؟
چه خبرا؟؟
خوش میگذره؟؟
راستی بچه ها یه خبر با یه دوستی به اسم امین داشتم صحبت میکردم از قضا ایشون شاعر بودن اول فکر کردم از این شاعر الکیا هستن.....
چارتا کلمرو که معلوم نیست از کجا ورداشته اورده بهم چسبونده بعدا میگن شاعریم بعد یه چنتا شعراشونو خوندم دیدم نه بابا خیلی باحال بودن خیلی خوشم امد خلاصه ازشون خواستم اگر امکانش هست و لایق بدونن از شعراشون تو وبم استفاده کنم خلاصه از این به بعد از شعراشون استفاده میکنم در ضمن بچه ها دوس دارم نظر شمارو هم راجه به نوشته هاشون بدونم ممنوووون!!
راستی روز مادرو هم به همه ی مامانای دونیا تبریک میگم مخصوصا مامان گل خودم
وااااای بچه ها یه چیزی خوندم هنوز تو شکم میدونستید روز مادر اولین بار تو کشور انگلستان به رسمیت شناخته شده؟؟؟
من که باورم نمی شد اونا میان یک شنبه هفته دوم ماه میو روز مادر میگیرن
و توی آمریکا هم یه خانومی به اسم جولیا واردهو این روزو وارد آمریکا کر و اونام میان اولین روز ماه ژوئن جشن میگیرن
تازه یه چیز دیگه که خیلی خوشم اومد تو کشور چین روز مادرو روز تولد همسر امپراطور میزارن خیلی باحاله ها کلی از این خوشم اومد قبل از انقلابم که میدونیم روز مادر روز تولد مادر شاه بوده ولب الان که انقلاب شده و اینام که میدونیم ولی من میگم روز تفلوده حضرته فاطمس من عاشقشم
دیگه همینا بوووود
امیدوارم براشمام جالب بوده باشن
این شعر پایینیمم از این آقا امین:
خدایا بی پناهی را پناهی
غریبان را تو تنها تکیه گاهی
غریب و بی پناهم ای تو چاره
مرا آرامشم ده با نگاهی
ببخشید امیدوارم خوشتون اومده باشه
در ضمن در ارتباط با اون دوستم حق با تو دیگه حرفی ندارم.....!!!
راستی من شخص از اون دوستی که هر سری این بنده حقیرو مورد عنایت خودشون قرار میدن جناب ازراییل خواهش میکنم بفرمایید من چی کار کردم...
خوشحال میشم!!!
دوستای گلم موفق و پیروز باشید
در پناه خدا.....
حرف آخر:
آنجا که عشق فرمان میدهد محال،سر تسلیم فرود می آورد.